středa 27. listopadu 2013

Přebalování - v hlavní roli tatínkové


Když se Niki narodila, tak jsem si několikrát říkala, jak já to všechno zvládnu. Poprvé, když jsme odcházeli z porodnice a já ji měla obléknout do něčeho hezkého (svátečního) a nejen do dupaček, které šly obléknout raz dva. 

Tak to se mi moc nepodařilo. I když mi Luky pomáhal, tak jsme ji do toho "hogo, fogo" oblečku nemohli dostat. Takže až se budete chystat do porodnice, tak si vemte na sváteční odchod něco, co má samé zipy nebo knoflíky. Protože my to měli bez nich a museli jsme oblékat přes hlavičku. No co vám budu povídat: Niki jela domů a jednu nožičku musela mít pokrčenou. Nevím proč, ale prostě se do toho nevešla. A to nebyla žádný obr.

A podruhé jsem se zarazila na kontrole u naší dětské paní doktorky, kde jsem pozorovala maminku se starším dítkem. A ona mu nandávala plínku ve stoje (tedy toho děťátka). Pro mě něco absolutně nereálného. A ona tenkrát řekla: "Počkejte, do toho se taky dostanete". V duchu jsem si říkala, že asi sotva. Ale ta maminka měla pravdu. Chce to jen praxi. 

A jak na tom jsou tatínkové od našich dětí???

Kluky jsem na odpovědi navedla několika otázkami:

1) Kdy ses poprvé k přebalování odhodlal?
2) Přebaloval jsi jen čůrání, nebo i tu méně voňavou plínku?
3) Jak ti to šlo?
4) Mluvila ti do toho maminka, nebo to nechala na tobě?
5) Víš, jaký krém jste na zadeček používali?
6) Kolikrát jsi byl počůraný - nebo něco horšího???


 Jirka - tatínek Ondry, manžel Verči

Tak jsi vykoupaný, tak ne že mě teď počůráš :-)

1) Přibližně tak druhý týden od narození, no je to už dávno, takže přibližně asi tak. 
2) Oboje, kolikrát nebylo na výběr.
3) Ze začátku nic moc, ale ve velmi krátké době se to dalo vychytat. 
4) Ta moje to nechala čistě na mě. 

5) Používali jsme Bepanthen.
6 ) Počůraný jsem byl asi jen jednou a to sem si za to mohl sám, no a možná o párkrát víc poblinkaný, ale zase nebyla plínka na zachycení po ruce, takže zase to byla moje chyba  :-)




Pavel tatínek Ondry, přítel Katky

 

Ještě jednou sebou mrskneš a tu nožičku ti sním :-)

1) Přebaloval jsem hned od začátku. 

2) Vše, nemám problém s obsahem a docela mi to jde. 

3) Vždy je co zlepšovat :-) 

4) Kača mi do toho nemluvila. 

5) Jaký krém? Netuším, to zařizuje moje jedinečná Kača.

6) Nikdy jsem se nijak významně neušpinil.

 

 

 

 

 Jirka - tatínek Elišky, manžel Lucky



Nejdřív se musíme vykoupat a pak zabalíme/přebalíme
1) Snažil jsem se to naučit hned na začátku. Nějaké velké problémy mi to nedělalo.

2)  Většinou jsem přebaloval obojí, snad jenom dvakrát jsem to vzdal a zavolal Lucku.

3) Asi jsem talent ani izolepu jsem nepotřeboval.

4) Ani ne, to byli jen dobře míněné rady. :)

5) No vypadal jak zubní pasta tak snad to byl krém :)

6) Snad jenom parkrát, ublinknuto. 


Luky - tatínek Nikoletky, přítel Dii

To jsem akorát dorazil z práce a hned mě zapřáhli.
1) Já jsem se do toho vůbec nehrnul.

2) Když už jsem přebaloval, tak jen čůrání. Tu smradlavou část jen když jsme byli sami a nikdo jiný by ji nepřebalil. Jsem rád, že už Nikča chodí na nočník/záchod a tahle etapa je za námi.

3) Dobře :-) Jak jinak.

4) Mluvila mi do toho skoro pořád :-), ale dělal jsem to lépe než ona :-) Nééé, nejvíc jsem přebaloval, když nebyla doma.

5) Používali jsme Bepanthen a pořád ho doma máme.

6) Ze zdola mě nikdy nic nepřekvapilo, ale zato z vrchu. Na vítání občánků mě poblinkala kompletně celého (svetr, kalhoty i boty :)

Tak co maminky, jak vám tatínkové doma pomáhají s přebalováním?

Žádné komentáře:

Okomentovat