pátek 29. listopadu 2013

Když je venku náledí, tak doma začíná vánoční tvoření...

Nevím jak u vás, ale u nás byla včera pěkná ledovatka. Ráno mi přišla od Lukyho zpráva: "Nikam nechoďte, všude led!". To se mu to napíše, ale já měla zamluvené plavání. Luky mě zná a ví, že když se objeví jen trochu ledu, tak začínám chodit jako tučňák. Tak byl tak hodný, přijel pro nás z práce, hodil nás na plavání a po plavání si nás zase vyzvedl. 

Tak a tím jsem se překonala, protože to opravdu klouzalo úplně všude. Oznámila jsem Nikče, že dnes už nevytáhneme paty :-) Ještěže chrupkala až do devíti hodin a nemusela spát přes poledne v kočárku. 

Jenže, co dělat celý den? 

Tak jsme si naaranžovaly věnec ze samotvrdnoucí hmoty (inspirace od Petapete z Modrýho koníka:-).
Věnec jsme si připravovaly dva dny předem (pěkně nám vysušil ruce). 
A včera jsme jen zdobily. Mech máme z Kik, bála jsem se jít do lesa:-)



A došlo i na pečení prvních perníčku, byla to generální zkouška před naším společným pečením s ostatníma maminkama. Takže se hned polovina snědla. Já měla za úkol vyválet Niki těsto, jinak jsem se jí do toho neměla motat. Tak jsem jen dávala plechy do trouby a z trouby. Paráda.





















No a ve středu jsme byly na "Dovolenkářích" ve Vikýři. Je to takové tvořivé dopoledne pro maminky s dětmi na mateřské dovolené (od toho ten název). Maminky něco vyrábějí a děti si zatím hrají nebo pomáhají. Tak tam jsme si vyrobily věnec na dveře. Zatím na nich nevisí. Dveře se nejdříve musí omýt:-) Ale už vám ho tu ukážu. Je to zase něco jiného. Látku jsem do polystyrénového věnce vpichovala. Šlo to krásně nůžkama. A efekt? Moc se mi to líbí.



 Přídáte se a inspirujete nás s vašimi tvořivými nápady???

Žádné komentáře:

Okomentovat