neděle 15. února 2015

Vánoce už jsou dávno pryč...

...ale já jsem se teprve nyní dostala k tomu, abych se podívala na fotky, které jsme si o těch svátcích nafotili, a tak jsem si říkala, že o nich ještě napíšu. 

O těch loňských Vánocích jsem si slíbila, že jsou to poslední Vánoce ve stresu, ale bohužel ne všechna předsevzetí se daří a tak se to nepovedlo ani letos a zase jsem vyšilovala, co všechno nestíhám. A tak je rozhodnuto. Příští rok jedeme na Vánoce pryč. A dárek dostane od Ježíška každý jen jeden.

Vraťme se však ke Štědrému dni. Hysterická jsem byla den předtím, a tak jsme si ten Štědrý den naštěstí moc hezky užili. 

Ráno jsme vyrazili do Liberce a společně s Nikčinýma sestřenkama jsme vyrazili do ZOO. Věděli jste, že na Štědrý den je ZOO Liberec zdarma - tedy vstupné je dobrovolné. Rádi jsme na zvířátka přidali a ta procházka byla báječná. 

V zimě je lepší vzít si do ZOO sváču, protože stánky moc otevřené nejsou. My byli zásobeni, jen svařák jsme letos nestihli :-(

Po ZOO jsme ještě zůstali v Liberci u Vallnerů. Holky si hrály, Ježíšek jim donesl dárky, už když jsme byli v ZOO, takže byly nadšené. A my? My odpočívali každý po svém :-)

Holky nám pak jedna po druhé zazpívaly koledy. Natáčela jsem to, ale když koukám na ty videa, tak je raději necháme jako naše home video :-)

Domů jsme dorazili až po páté hodině. No ještěže mi odešel sporák (vypoví službu každý rok před Vánocema, jakoby to tušil). Den před Štědrým dnem mi ho sice Lucky tatínek s bráchou (moc děkuji) přišli opravit, ale já to všem zatajila, a tak... Rybí polévku a salát jsme dostali od skoro tchána :-) No a kapra vlastně taky, ale trouba mi fungovala i tak, takže jsem ho tam strčila na přírodno. Já jsem si ještě udělala dvě klobásky a opekla houstičku do polévky. No a hotovo. Nikolka připravila stůl. Otevřeli jsme si dětské šampaňské a večer mohl začít. 

Po večeři šla Niki s tátou vyhlížet Ježíška a já zatím sklízela čurbes. A zazvonil...


Snad si Nikolka tenhle blog přečte, až přestane věřit na Ježíška, protože Vám chci říct, jak jsem letos nestíhala a objednávala vše přes internet. Lukymu jsem pořídila super funkční termoláhev a pracovní nůž přes iMi Partner. A protože oba máme rádi Teorii velkého třesku, tak dostal i dvě trička jako Sheldon :-), ty jsem objednala přes geekshop. A Nikolce? Té jsem hodiny s Křemílkem a Vochomůrkou pořídila na služební cestě v Polsku. Knížku Starohradské Pohádky jsem objednala přimo přes stránky Starých hradů. DVD Tři bratři mi pořídila kolegyně, která ho kupovala i pro své děti. No a šatotričko a hlavní dárek Domeček pro panenky jsem pořídila na e-shopu Proděti. Ještěže tak. Stále jsem si totiž bláhově myslela, že ho zvládnu koupit někde v hračkářství. Ale nakonec nikde neměli nic podle mých představ. A tak jsem ho objednávala na poslední chvíli. Naštěstí vše v pořádku a včas dorazilo. 

Každý kdo k nám přijde na návštěvu, tak nám domeček závidí. Děti si u něho moc hezky vyhrají. Tak jsem ráda, že se dárek povedl.

Když jsme u nás vše rozbalili, tak jsme se ještě vydali k našim. Jsme totiž navyklí slavit všichni dohromady. Navíc přijel můj bráška z Řecka (jen na 5 dní:-( ). No a tak si Niki strejdu chtěla co nejvíc užít.


Domů jsme se dostali až po půlnoci. Nikolka usnula až v půl třetí. Já už dávno chtěla spát. 

Nakonec přidávám pár Štědrovečerních ksichtíků. I když mě dotyční asi zabijou :-)

Teda hlavně Luky :-) Užijte si je, než to budu muset smazat :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat