úterý 16. července 2013

Tip na letní čtení - pro maminky

Tátové si většinou myslí, že nic neděláme, jen výletíme, popíjíme kafíčko a máme se jako na "dovolené". My o tom víme své :-)

I když toho času pro nás samotné zas tak moc není, tady máte nějaké tipy, co jsme četly a co se nám líbilo. Třeba si to vezmete na tu vaši "dovolenou".


Verča

 


Verča čte opravdu hodně. A když náhodou nečte, tak ty knížky poslouchá :-)

Poslední přečtená je Pravá krev - Dočista mrtví (5.díl) - C. Harris
Teď je rozečten Pán prstenů v angličtině a Vejce a já od Betty MacDonald


Petra

 


Knížky číst stíhám, více času bylo určitě když byl prcek menší, ale i teď si čas najdu, za tu dobu jsem přečetla přes deset knížek, např. ságu upírů od Kristin Castová (devět dílu).

 

 

 

 

Káťa

 


Nečtu jako dřív. Zrovna jsem dočetla Staré dobré časy od Toma Hodgkinsonna


Doporučila bych ji všem "přírodním" lidem, těm co mají rádi Čapkův Zahradníkův rok, ale nejdřív určitě přečíst Líného rodiče.


Milena

 


Ty víš jakou, ale nemůžu říct, že bych ji doporučovala extra, ale je fakt, že jsem se o ní dalším lidem zmiňovala jako o perličce literární tvorby.
Milča četla Padesát odstínů šedi. Hned po ní jsem si ji půjčila já :-) 


Lucka

 


Přiznám se, že tím, že s Elí pořád někde cestujeme a couráme, tak číst moc nestíhám. Moje poslední knížka byla: Kmotr Mrázek - 2 díly a zbylé dva ještě nemám přečtené, ale knížky se mi moc líbily. Klidně bych doporučila.


Já 

 



Po Padesáti odstínech šedi jsem teď rozečetla podobný žánr od české autorky Hračku - zatím se jeví, jako lepší volba. Ale co bych určitě doporučila je Sněhulák. Teď v létě se u toho aspoň budete míň bát. Já to četla v zimě a to nebyl dobrý pocit.










A co nám doporučíte vy???

1 komentář:

  1. Díky za skvělé tipy:-). Já jsem vášnivý čtenář a ani mateřství na tom nic nezměnilo. Jasně, času je méně, ale večer si vždycky chvilku najdu. Knihou mého srdce je bezesporu Měděný jezdec od Paulline Simons...vřele doporučuji:-).

    OdpovědětVymazat