úterý 16. července 2013

Jsme mámy a je nás takových víc - seznámení


 Naše děti nás seznámily, našim dětem věnujeme většinu svého času. A chceme se o to podělit s ostatními...
...konečně nadešel čas, kdy se trochu představíme:

Poprosila jsem holky, aby o sobě něco málo napsaly. V tomto článku se s nimi můžete trochu seznámit. Budou následovat další, kde poznáte naše strasti a radosti (nejen s dětmi :-) ).

Pokud byly holky strohé, tak jsem je doplnila :-) 



 Verča a Ondra

 "Jmenuji se Veronika a jsem už (toto letí! nedávno jsem rodila) 2,5 roku na mateřské s malým raubířem Ondrou. Jak já říkám, je to takový malý "andílek s čertem v těle". Po škole jsem vyrazila s přítelem za kanál La Manche a tam nějaký ten "pátek" pobyla, abych se naučila alespoň trochu jeden světový jazyk a hlavně, abych vydělala i peníze a nemusela se starat, jak splatit hypotéku :) Po 3 letech v Anglii jsme se s přítelem rozhodli ještě trochu prozkoumat daleký svět, a tak se na 8 měsíců našim domovem stal Nový Zéland. Po návratu ze Zélandu do Čech to šlo pak následovně: našla jsem si práci, 3 měsíce na to jsme se vzali a 2 roky po svatbě se nám narodil kluk jako buk."







 Petra a Vojtík

"Jsem mamina už dvou a půl letého syna Vojtěcha, je to moje největší radost :-P Každé ráno na mě volá mamííí, přes den to slyším ještě několikrát, mamííí kakao, mamííí čůrat, mamííí pojď ven, mamííí hamání, mamííí hají a tak dále. Nejkrásněji ale zní mamíííí rááád a obejme mě!! Zlatíčko moje :-P "

S Peťou jsem se seznámila na cvičení pro těhotné. Vojtík je o trochu starší než Niki, takže když Petra na cvičení hlásila nějaké těhotenské "vrtochy" (bolení zad,...). Tak já pravidelně o 14 dní později měla to samé. V té době jsme si ještě vykaly. Tak já na ni: "Prosím vás, už nic neříkejte, nebo to budu mít taky":-) 
Peťa je akční i na mateřské a nezanevřela na svoje svěřenkyně, se kterými už přes 8 let cvičí aerobic. Skloubit to s hlídáním Vojtíka dá někdy pěknou fušku.  

 

   

 

 

 

 Káča a Ondrášek



 "Máma Káča, Onášek maminky" 
 S Káťou se známe ze cvičení s miminky, na které jsme začaly chodit, když byly dětem 3 měsíce. Měla těžký porod císařským řezem, o kterém bude ještě řeč. Její rodiče bydlí daleko na Moravě a tak tu byla v prvních nelehkých měsících odkázaná jen na svého muže. Možná pro to se bála jít do druhého dítěte. Ale nemá čeho. Jsme kamarádky a pomáháme si. Tak snad si to rozmyslí? Navíc je skvělá máma, která s Ondrou peče, modeluje, kreslí... Ondra měl jako první z naší party v ruce štětec :-)




Milena, Vojtík a Matěj

Znám dvě stále se usměvavé a optimistické maminy. Jednou z nich je Milča. To už se musí jóóó něco stát, aby se čertila. 
K Vojtíkovi nedávno přibyl Matěj. 
Z jedničky byla dvojka a to Milča špatně nesla. Už je to přes půl roku a nyní jsou zase všichni sehraní, jako kdyby měla dítě jen jedno. Dokonce má doma i víc naklizíno než kdekterá maminka s jedním prckem.








Lucka a Elis (Eliška)

Naše nejzcestovalejší dvojice :-) Eliška je jen o půl měsíce starší než Nikča. Takže narozeninovou oslavu dělaly holky dohromady.
Lucka se do Jablonce přivdala, rodiče má v Praze. Chalupu na Slapech a babičku na Moravě. Holky pořád někde cestují, ale když jsou tady, tak se snažíme vídat.
U Elišky doktor objevil alergii na kravské mléko. No máma Lůca to zvládla bravurně, objevila mléko, které je kravské, ale neobsahuje laktózu a vaří z toho Elis samé laskominy. Prostě mamka, která si umí poradit za každých okolností a s ničím si moc hlavu neláme.


 

 

Šárka a Matoušek


Šárka je "teta i máma do nepohody". Umí děti zaujmout a všechny si s ní moc rády hrají. A my ostatní maminy můžeme vklidu popíjet kafčo :-)
Matoušek je na ni hrozně fixovaný, takže ho zatím žádná z nás "tet" nemůže hlídat. Naštěstí má hlídací babičky, které jakž takž bere, jinak by si Šárka nemohla jít ani zacvičit. I tak musí vždy udělat blamáž a jít s nimi jako na procházku a pak se nenápadně vytratit.
Podobně jako já, má Šárka za manžela živnostníka - stavaře, takže si naši chlapi ty děti zas tak moc neužijí a jsme na tu výchovu "tak trochu sami".






 Petra, Míša a Natálka

Petra je Šárčina ségra. A jsou si opravdu dost podobné :-ú To musíte uznat.
Péťa má kluka v pubertě Míšu  a nyní dvouletou Natálku.
I když bydlí v jednom paneláku s Petrou a Vojtíkem, tak si holky zatím navzájem nehlídaly. Prý to nebylo potřeba. Mít já takovou výhodu, tak vyrazím alespoň do kina. No holky už to plánují. Když ne s muži, tak aspoň společně.
Péťa si na mateřské stihla udělat vizážistický kurz a teď ji holky využívají na jakoukoliv příležitost. Namaluje je dokonale.
Brzy se má vrátit do práce - sestřička v nemocnici. Ale brigádně uvažuje i o tom, že by dělala sesterskou ambulantní péči pro staré lidi v jejich domácím prostředí.



 

Já a Nikoletka

"Mamííí, mamííí, mamííí" Jsem teď zkrátka mamíííí. Mamííí, která čistí zuby, i když se u toho malá se mnou pere. Mamííí, která každé ráno nutí Niki jíst, protože má pak víc sil na celé dopoledne. Mamííí, která zaváže boty nebo nazuje holínky a jde skákat do kaluží. Mamííí, která pofouká ránu, převlékne mokré oblečení, udělá teplý čaj, když je po cachtání zima. Mamííí, která je tu pro Nikoletku a moc si to užívám.

Žádné komentáře:

Okomentovat