pondělí 16. června 2014

STŘIHATON 2014

Zrovna před týdnem jsme se s Nikolkou nechaly ostříhat. A až potom jsem se dočetla o akci STŘIHATON. Tak jsem se ho rozhodla podpořit aspoň takto...

Jedná se o pátý ročník charitativní akce značky Redken, který proběhne 19. června ve vybraných kadeřnictvích v Praze a Teplicích. Kadeřníci Vás ostříhají bez nároku na honorář, vy zaplatíte 850 Kč (což na Prahu není tak moc) a ještě si odnesete domů dárek. Ale to nejdůležitější, budete mít dobrý pocit, protože pomůžete zdravotně postiženým dětem (www.arkadie.cz). Více o akci se můžete dočíst zde.

A tady přikládám pár fotografií z Nikčinýho úplně prvního stříhání:



První stříhání probíhalo s pláčem (ani rozinky nepomohly), ale naše kadeřnice Káča, to zvládla na jedničku.


Pak jsme dlouho stříhaly úplně nakrátko. Vlastně až doteď, kdy už Nikča sama řekla, že bude chtít raději culíky (které já neumím učesat :-) ). A tak má na hlavičce účes, který jí každý chválí:




No a maminka, ta ty účesy taky pěkně střídala:
Velký úletem byla ostře růžová ofina, pak neutrální polodélka, ale nakonec vždy zůstávám u pohodlných culíků, které sobě naštěstí udělat umím, za to u těch Nikčiných mám problém :-)

1 komentář:

  1. Nikca má výborný sestřih. Takový jsem měla, když jsem byla těhotná a byl moc praktický :)

    OdpovědětVymazat